نهال بوك

هوش هیجانی EQ  ( عاطفی ) 2 تا 3 سال

1401/4/11 17:10
نویسنده : nahalbook
83 بازدید
اشتراک گذاری

هوش هیجانی EQ  ( عاطفی ) 2 تا 3 سال

                                                        هوش هیجانی EQ  ( عاطفی ) 2 تا 3 سال

هوش هيجاني مجموعه اي از توانايي ها اعم از: مديريت احساسات، اضطراب، كنترل تنش ها، داشتن انگيزه و اعتماد به نفس و به طور كلي مهارتي است كه به فرزندانمان كمك مي كند تا بتوانند هيجانات خود را كنترل كنند و احساسات ديگران را درك كنند.

اگر فرزندان ما از هوش هيجاني مناسبي از سنين كودكي برخوردار باشند مي توانند به نحو احسنت از احساسات خود در جهت دستيابي به اهداف شان استفاده كنند و در نتيجه روابط اجتماعي، ايجاد ارتباط و كار گروهي و مهارت هاي اجتماعي و فردي خود را تقويت كنند و آينده اي بهتر براي خود رقم بزنند.

امروزه راه هاي مختلفي براي سنجش و تقويت هوش هيجاني وجود دارد. يكي از بهترين و كم هزينه ترين راه ها مطالعه كتاب هاي مختلف در اين زمينه مي باشد كه والدين و مربيان مي توانند با استفاده از آن ها هوش و استعداد هيجاني كودك خود را شناسايي كرده و با اقدام به موقع به نتيجه مورد نظر برسند.

توصيه مي كنيم از سنين كودكي به دنبال علايق فرزند خود باشيد و آن ها را با فعاليت هاي مختلف براي دستيابي به هوش برتر شان آشنا كنيد

به عنوان نمونه مجموعه كتاب هاي هوش هيجاني ( عاطفي ) گردآوري شده با همكاري گروه گاما و با ترجمه ي مينا فرج زاده كه توسط انتشارات گوهر انديشه چاپ و روانه بازار شده است. با ارائه فعاليت و تمرين هاي سرگرم كننده كودكان تان را به سمت علايق و هوش برتر شان سوق مي دهد.

 از اين مجموعه مي توانيد كتاب هاي هوش فكري، هوش آفرينندگي و خلاقيت، و هوش انطباقي را نيز تهيه كنيد. از مزيت هاي اين مجموعه فراهم كردن كتاب مورد نظر با توجه به رذه سني فرزندتان مي باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نهال بوك می باشد